آ
-
آدرنگی، بهرام
بررسی اثرات رشد نقدینگی، تورم و رشد نرخ ارز بر رشد اقتصادی ایران: کاربرد روش MIDAS و MF-VAR [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 67-106]
-
آقازاده، هاشم
رتبه بندی معیارهای ارزیابی عملکرد تجاری در سطح کشور با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمتغیره [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 1-38]
ا
-
ابراهیمی، بهلول
ارائه یک سیستم نوین تخمین قیمت برای تعداد زیاد کالا در فروشگاه های آنلاین (مورد مطالعه: شرکت نگین پولاد نقش جهان) [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 191-220]
-
احمدی، محمد
مکانیابی بهینه فروشگاههای خردهفروشی زنجیرهای جدید بر مبنای ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور) با رویکرد ترکیبی TOPSIS و GIS [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 53-90]
-
ارباب، حمیدرضا
رتبه بندی معیارهای ارزیابی عملکرد تجاری در سطح کشور با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمتغیره [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 1-38]
-
اسفیدانی، محمد رحیم
ارائه الگوی تحلیل رفتار خرید شرکتهای فعال در مجتمع فولاد مبارکه در انتخاب تأمینکنندگان خارجی بر اساس ریسکهای زنجیره تأمین [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 221-244]
-
اصغرپور، حسین
بررسی اثرات رشد نقدینگی، تورم و رشد نرخ ارز بر رشد اقتصادی ایران: کاربرد روش MIDAS و MF-VAR [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 67-106]
ب
-
باقریان کاسگری، باقر
تاثیر لجستیک تجاری در صادرات صنعتی دوجانبه ایران با رویکرد مدل جاذبه [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 105-130]
-
باقریان کاسگری، باقر
تاثیر مقررات در صادرات کالاهای زیست محیطی ایران [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 211-234]
-
باقری قهفرخی، مسعود
ارزیابی پویایی صادرات مواد غذایی ایران در چارچوب تئوری فضای محصول [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 25-52]
-
برزگر دوین، مجتبی
دینامیک رفتاری قدرت بازار و نوسانات قیمت در زنجیره بازاریابی محصولات باغی ایران [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 1-24]
-
بهشتی جزن آبادی، الهام
رتبه بندی معیارهای ارزیابی عملکرد تجاری در سطح کشور با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمتغیره [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 1-38]
-
بیرانوند، نسا
پایش تأثیر قابلیتهای پویای بازاریابی بر منابع مالی و پیکربندی فضایی در شرکتهای صادراتی [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 173-210]
پ
-
پاکاری، عباس
اثرسیاست صنعتی و تغییرات ساختاری بنگاههای اقتصادی بر تولید و اشتغال [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 67-104]
-
پورباقریان، مصطفی
تاثیرپذیری تابآوری اقتصادی ایران از کاهش سهم نفت در صادرات [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 107-138]
-
پورسعید، محمدمهدی
ارائه مدل برای ارتقای رویدادهای استارتاپی در استارتاپویکند به روش آمیخته [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 91-116]
ت
-
تشکینی، احمد
منطقهبندی کشور با رویکرد توسعه اشتغال پایدار [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 237-253]
-
تورجی، محمد رضا
بررسی عوامل موثر بربازار و اثرات اقتصادی تجاری سازی دانش فنی کشاورزی [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 139-172]
ح
-
حاتم راد، سامان
بررسی اثرات رشد نقدینگی، تورم و رشد نرخ ارز بر رشد اقتصادی ایران: کاربرد روش MIDAS و MF-VAR [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 67-106]
-
حاجی پور، بهمن
ارائه چارچوبی در راستای پایداری پیمان های صنعت و دانشگاه [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 171-205]
-
حیدرزاده هنزائی، کامبیز
ارائه مدل مناسب برای تبلیغات در بازاریابی دیجیتال در صنعت داروسازی در پساکرونا [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 51-87]
-
حیدری، منصور
بررسی اثرات رشد نقدینگی، تورم و رشد نرخ ارز بر رشد اقتصادی ایران: کاربرد روش MIDAS و MF-VAR [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 67-106]
-
حیدری دهویی، جلیل
رتبه بندی معیارهای ارزیابی عملکرد تجاری در سطح کشور با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمتغیره [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 1-38]
خ
-
خامه چی، حامد
طراحی الگوی سیاستهای دولتی برای ارتقای ایران در زنجیرۀ ارزش جهانی با کاربست نظریۀ دادهبنیاد [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 1-50]
-
خداداد کاشی، فرهاد
ارزیابی ساختار بازار و اندازهگیری قدرت بازاری در بخش صنعت ایران [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 1-34]
-
خون سیاوش، محسن
ارائه مدل مناسب برای تبلیغات در بازاریابی دیجیتال در صنعت داروسازی در پساکرونا [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 51-87]
د
-
دائی کریم زاده، سعید
صادرات جهانی کالاهای زیست محیطی و نقش عوامل نهادی [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 131-158]
-
داودی، سید محمدرضا
ارزیابی پویایی صادرات مواد غذایی ایران در چارچوب تئوری فضای محصول [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 25-52]
-
داودی، سید محمدرضا
صادرات جهانی کالاهای زیست محیطی و نقش عوامل نهادی [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 131-158]
-
دهدشتی، زهره
طراحی مدل عوامل مؤثر بر همکاری بانکهای خصوصی ایرانی با فینتک ها با استفاده از روش فرا ترکیب [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 39-66]
-
دهقان، نبی الله
ارائه چارچوبی در راستای پایداری پیمان های صنعت و دانشگاه [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 171-205]
ر
-
رجبی، فاطمه
تاثیر بهرهبرداری از معادن بر سطح استاندارد زندگی مردم ساکن مناطق میزبان معدن، مطالعه موردی ایران [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 35-66]
-
رجبی، مصطفی
ارزیابی پویایی صادرات مواد غذایی ایران در چارچوب تئوری فضای محصول [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 25-52]
-
رحمانی، صفت اله
بررسی عوامل موثر بربازار و اثرات اقتصادی تجاری سازی دانش فنی کشاورزی [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 139-172]
-
رشیدی نیا، مریم
توسعه صادرات محصولات پتروشیمی ایران در کشورهای عضو موافقت نامه تجاری اکوتا : کاربرد مدل پشتیبان تصمیم [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 121-169]
ز
-
زریسفی، امیررضا
ارائه مدل برای ارتقای رویدادهای استارتاپی در استارتاپویکند به روش آمیخته [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 91-116]
-
زمانی، علیرضا
ارائه الگوی تحلیل رفتار خرید شرکتهای فعال در مجتمع فولاد مبارکه در انتخاب تأمینکنندگان خارجی بر اساس ریسکهای زنجیره تأمین [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 221-244]
-
زمانیان، معصومه
تحلیل اقتصادی کاربست قواعد تکمیلی در پیشگیری از نقض قرارداد ناقص در حقوق کامنلا و فرانسه و ایران و اصول قراردادهای تجاری بینالمللی یونیدروا [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 199-239]
س
-
سبزعلی یمقانی، علی
مکانیابی بهینه فروشگاههای خردهفروشی زنجیرهای جدید بر مبنای ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور) با رویکرد ترکیبی TOPSIS و GIS [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 53-90]
-
سبزعلی یمقانی، کبری
مکانیابی بهینه فروشگاههای خردهفروشی زنجیرهای جدید بر مبنای ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور) با رویکرد ترکیبی TOPSIS و GIS [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 53-90]
-
سیف اللهی، ناصر
طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقا قابلیت های صادرات محصولات کشاورزی به منطقه قفقاز جنوبی با رویکرد ترکیبی [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 89-119]
ش
-
شاهبندرزاده، حمید
طراحی مدل ساختاری استراتژیک کسب وکارهای کوچک و نوپا با استفاده از رهیافت مدلسازی ساختاری تفسیری فازی [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 159-198]
-
شجاع سنگچولی، علی
ارائه یک سیستم نوین تخمین قیمت برای تعداد زیاد کالا در فروشگاه های آنلاین (مورد مطالعه: شرکت نگین پولاد نقش جهان) [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 191-220]
-
شریعت نژاد، علی
شناسایی و اولویت بندی انواع تخلفات برند و واکنش های مصرف کنندگان به تخلفات برند با روش FCM ( مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی) [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 207-235]
ص
-
صداقت، رضا
بررسی عوامل موثر بربازار و اثرات اقتصادی تجاری سازی دانش فنی کشاورزی [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 139-172]
ع
-
عادلی نیک، حامد
تاثیر بهرهبرداری از معادن بر سطح استاندارد زندگی مردم ساکن مناطق میزبان معدن، مطالعه موردی ایران [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 35-66]
-
عارف نژاد، محسن
پایش تأثیر قابلیتهای پویای بازاریابی بر منابع مالی و پیکربندی فضایی در شرکتهای صادراتی [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 173-210]
-
عبدالوند، محمد علی
ارائه مدل مناسب برای تبلیغات در بازاریابی دیجیتال در صنعت داروسازی در پساکرونا [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 51-87]
-
عطایی، مریم
طراحی الگوی سیاستهای دولتی برای ارتقای ایران در زنجیرۀ ارزش جهانی با کاربست نظریۀ دادهبنیاد [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 1-50]
-
عیوضی نژاد، سلمان
ارائه چارچوبی در راستای پایداری پیمان های صنعت و دانشگاه [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 171-205]
غ
-
غریب نواز، نادر
مکانیابی بهینه فروشگاههای خردهفروشی زنجیرهای جدید بر مبنای ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور) با رویکرد ترکیبی TOPSIS و GIS [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 53-90]
ف
-
فائضی راد، محمدعلی
منطقهبندی کشور با رویکرد توسعه اشتغال پایدار [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 237-253]
-
فاندر، عطیه
تبلیغات همکارانه در زنجیره تامین با در نظر گرفتن شرکت تبلیغاتی تحت روش های مختلف تبلیغات [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 117-156]
-
فرقانی، محمدعلی
ارائه مدل برای ارتقای رویدادهای استارتاپی در استارتاپویکند به روش آمیخته [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 91-116]
ق
-
قربانی، حسن
توسعه صادرات محصولات پتروشیمی ایران در کشورهای عضو موافقت نامه تجاری اکوتا : کاربرد مدل پشتیبان تصمیم [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 121-169]
ک
-
کاشیان، عبدالمحمد
تاثیرپذیری تابآوری اقتصادی ایران از کاهش سهم نفت در صادرات [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 107-138]
-
کبگانی، محمد حسین
طراحی مدل ساختاری استراتژیک کسب وکارهای کوچک و نوپا با استفاده از رهیافت مدلسازی ساختاری تفسیری فازی [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 159-198]
-
کبیری، شیوا
تبلیغات همکارانه در زنجیره تامین با در نظر گرفتن شرکت تبلیغاتی تحت روش های مختلف تبلیغات [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 117-156]
-
کریمی، فرزاد
ارزیابی پویایی صادرات مواد غذایی ایران در چارچوب تئوری فضای محصول [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 25-52]
-
کریمی، فرزاد
صادرات جهانی کالاهای زیست محیطی و نقش عوامل نهادی [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 131-158]
-
کریمی، فرزاد
توسعه صادرات محصولات پتروشیمی ایران در کشورهای عضو موافقت نامه تجاری اکوتا : کاربرد مدل پشتیبان تصمیم [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 121-169]
-
کشاورزترک، محسن
چارچوب تحلیل نشانههایِ ضعیف برای مدیران کسب وکارهای حوزه فناوری اطلاعات [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 157-190]
-
کشاورزترک، مصطفی
چارچوب تحلیل نشانههایِ ضعیف برای مدیران کسب وکارهای حوزه فناوری اطلاعات [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 157-190]
-
کنعانی تکمه داش، آمنه
ارائه مدل مناسب برای تبلیغات در بازاریابی دیجیتال در صنعت داروسازی در پساکرونا [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 51-87]
م
-
محقر، علی
ارائه الگوی تحلیل رفتار خرید شرکتهای فعال در مجتمع فولاد مبارکه در انتخاب تأمینکنندگان خارجی بر اساس ریسکهای زنجیره تأمین [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 221-244]
-
محمدخانی، رحیم
طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقا قابلیت های صادرات محصولات کشاورزی به منطقه قفقاز جنوبی با رویکرد ترکیبی [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 89-119]
-
محمدی، مصطفی
منطقهبندی کشور با رویکرد توسعه اشتغال پایدار [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 237-253]
-
محمدیان، محمود
طراحی مدل عوامل مؤثر بر همکاری بانکهای خصوصی ایرانی با فینتک ها با استفاده از روش فرا ترکیب [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 39-66]
-
محمودی، ابوالفضل
دینامیک رفتاری قدرت بازار و نوسانات قیمت در زنجیره بازاریابی محصولات باغی ایران [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 1-24]
-
معماری، محمدحسین
ارائه یک سیستم نوین تخمین قیمت برای تعداد زیاد کالا در فروشگاه های آنلاین (مورد مطالعه: شرکت نگین پولاد نقش جهان) [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 191-220]
-
منتی، رضوان
شناسایی و اولویت بندی انواع تخلفات برند و واکنش های مصرف کنندگان به تخلفات برند با روش FCM ( مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی) [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 207-235]
-
مهرآرا، محسن
ارزیابی ساختار بازار و اندازهگیری قدرت بازاری در بخش صنعت ایران [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 1-34]
-
موسوی، سید نجم الدین
پایش تأثیر قابلیتهای پویای بازاریابی بر منابع مالی و پیکربندی فضایی در شرکتهای صادراتی [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 173-210]
-
موسوی زاده، سیده مریم
شناسایی و اولویت بندی انواع تخلفات برند و واکنش های مصرف کنندگان به تخلفات برند با روش FCM ( مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی) [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 207-235]
-
میر، سعید
شناسایی و اولویت بندی انواع تخلفات برند و واکنش های مصرف کنندگان به تخلفات برند با روش FCM ( مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی) [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 207-235]
-
میرزایی، حسین
اثرسیاست صنعتی و تغییرات ساختاری بنگاههای اقتصادی بر تولید و اشتغال [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 67-104]
-
میرگلوی بیات، امیرصادق
ارائه یک سیستم نوین تخمین قیمت برای تعداد زیاد کالا در فروشگاه های آنلاین (مورد مطالعه: شرکت نگین پولاد نقش جهان) [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 191-220]
-
میکائیلی، سیده وجیه
ارزیابی ساختار بازار و اندازهگیری قدرت بازاری در بخش صنعت ایران [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 1-34]
ن
-
ناصحی فر، وحید
طراحی مدل عوامل مؤثر بر همکاری بانکهای خصوصی ایرانی با فینتک ها با استفاده از روش فرا ترکیب [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 39-66]
-
نسب حاجی، علی کاظم
ارائه یک سیستم نوین تخمین قیمت برای تعداد زیاد کالا در فروشگاه های آنلاین (مورد مطالعه: شرکت نگین پولاد نقش جهان) [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 191-220]
-
نصابیان، شهریار
اثرسیاست صنعتی و تغییرات ساختاری بنگاههای اقتصادی بر تولید و اشتغال [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 67-104]
-
نعمتی، بهنام
صادرات جهانی کالاهای زیست محیطی و نقش عوامل نهادی [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 131-158]
-
نوروزی، حسین
طراحی الگوی سیاستهای دولتی برای ارتقای ایران در زنجیرۀ ارزش جهانی با کاربست نظریۀ دادهبنیاد [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 1-50]
و
-
وطنی، زهرا
تحلیل اقتصادی کاربست قواعد تکمیلی در پیشگیری از نقض قرارداد ناقص در حقوق کامنلا و فرانسه و ایران و اصول قراردادهای تجاری بینالمللی یونیدروا [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 199-239]
ه
-
هدایتی، ارشد
طراحی مدل عوامل مؤثر بر همکاری بانکهای خصوصی ایرانی با فینتک ها با استفاده از روش فرا ترکیب [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 39-66]
ی
-
یاوری، غلامرضا
دینامیک رفتاری قدرت بازار و نوسانات قیمت در زنجیره بازاریابی محصولات باغی ایران [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 1-24]
-
یعقوبی، سعید
تبلیغات همکارانه در زنجیره تامین با در نظر گرفتن شرکت تبلیغاتی تحت روش های مختلف تبلیغات [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 117-156]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد